top of page

Am realizat cea mai importanta schimbare pentru familia mea

[PUB]

Asa cum stiti, de ceva timp sunt unul dintre ambasadorii de brand ai companiei Tinmar Energy, singura companie de energie electrica si gaze naturale cu un capital 100% romanesc. Mi-am asumat aceasta misiune din perspectiva rolului de consumator, de sotie si mama care pune pe primul loc familia. O sa va povestesc, in cele ce urmeaza, ce m-a determinat sa devin client al acestei companii si cum a decurs intreaga poveste pe care am inceput-o si pe care, cu siguranta, o voi continua mult timp de acum inainte.


De ce am ales Tinmar Energy?


Sunt un om pragmatic, o fire disciplinata si intotdeauna am facut alegeri care mi-au adus beneficii mie si familiei mele. Inainte de a lua aceasta decizie, am analizat si alte oferte. Liberalizarea pietei de energie electrica si gaze naturale imi ofera posibilitatea de a alege furnizorul care mi se potriveste. De la 1 ianuarie 2021, aceasta posibilitate devine un drept pentru toti clientii casnici si va recomand sa va informati si sa alegeti in mod constient, responsabil, o astfel de schimbare.

Tinmar este furnizor si producator de energie verde regenerabila si detine 8 parcuri solare localizate in cele mai insorite zone ale Romaniei, cu o putere de 60MW. In ultimii ani am observat efectele mai putin benefice pe care noi, oamenii, le generam in mediul inconjurator. Din rolul de mama, imi doresc sa las mostenire urmatoarei generatii un mediu cat mai sanatos si mai prietenos pentru dezvoltarea acesteia. Astfel, un stil de viata sustenabil incepe chiar din casele noastre, dincolo de obiceiurile de consum pe care le avem. In prezent, Tinmar Energy poate sustine cu energie verde, din productie proprie, consumul rezidential al unui oras de marimea Sibiului.

Tinmar a conceput 3 pachete de furnizare a serviciilor de energie. Eu am ales pachetul Tinmar Gold pe care mi l-am adaptat tipului de consum specific stilului meu de viata. Orice consumator isi poate adapta pachetul pe care il alege, in functie de consumul mediu pe care il inregistreaza. Beneficiile incluse in fiecare pachet reprezinta diferentiatorii cheie in alegerile oricarui consumator. Eu o sa va mentionez, cat mai succint, beneficiile existente in pachetul Tinmar Gold pe care l-am selectat:

● Despagubiri in cazul unor daune la produsele electrocasnice cauzate de fluctuatiile de tensiune, in limita unul plafon de 5000 Ron pe an.

● Protecție la plata facturii de energie electrica in cazul unor situatii neprevăzute la locul de munca, in limita sumei de 150 Ron/luna.


● Interventii adaptate situatiilor de urgenta in cazul avariilor la instalatia electrica, de gaze naturale,sanitara sau de canalizare si servicii de lacatuserie.


● Aplicatia MyTin extrem de utila pentru toti clientii casnici. Practic, aceasta aplicatie a fost conceputa special pentru a sublinia transparenta costurilor pe care fiecare consumator o inregistreaza in fiecare luna. Eu, spre exemplu, verific si transmit rapid indexul contorului meu de energie electrica si gaze naturale, platesc rapid factura, verific in timp real detaliile referitoare la soldul meu, am acces la programul punctelor de lucru. Aceasta aplicatie poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store.


Cum am devenit client Tinmar Energy?


Inainte de a va spune care au fost pasii, o sa va povestesc putin despre miturile aparute in jurul procesului de schimbare a furnizorului de energie electrica si gaze naturale. Iata cateva exemple:


“Ramai fara utilitati pana in momentul in vei consuma serviciile noului furnizor” - FALS.

In momentul in care am schimbat furnizorul, procesul a fost similar cu cel in care mi-am schimbat operatorul de telefonie mobila. Am folosit in continuare serviciile agreate initial, nu mi-a fost afectat in vreun fel stilul de viata sau tipul de consum. “Iti vor face modificari in casa” - FALS. Nu este necesara nicio interventie in acest sens, nu este necesara o noua instalatie de utilizare. “Astepti prea multe zile” - FALS

Cum spuneam, schimbarea se face imediat, din perspectiva furnizarii de utilitati, iar din perspectiva legala aceasta se realizeaza in cel mult 21 de zile.


“Trebuie sa platesti o taxa cand iti schimbi furnizorul” - FALS Schimbarea se realizeaza GRATUIT, pe loc, fara costuri suplimentare.



Am devenit client Tinmar Energy din confortul casei mele. Nu a fost necesar sa ma deplasez pentru semnarea actelor, pentru solicitarea acestei schimbari, pentru oferta contractuala. Tinmar pune la dispozitia consumatorilor casnici 2 variante prin care acestia pot contracta serviciile. Varianta 1, cea online, pe care am si ales-o, in care am completat formularul cu datele de contact si am ales furnizarea documentelor prin e-mail pentru semnare. Varianta 2, cea telefonica, prin apel catre centrala telefonica a Tinmar Energy. Un operator call center va raspunde rapid si eficient apelului, clientul va furniza datele de contact si va mentiona modalitatea prin care se vor furniza documentele pentru semnare, prin posta sau e-mail.


Recomand Tinman Energy si apropiatilor


Si nu doar celor care imi sunt apropiati, ci si voua, celor care ma urmariti si care cititi acum acest articol. Este foarte important pentru noi toti sa ne cunoastem drepturile atunci cand vorbim despre schimbari si alegeri in piata de energie electrica si gaze naturale. Mai mult decat atat, este foarte important, avantajos, as putea spune, sa “profitam” de ofertele care au depasit linia standard atunci cand ne raportam la costuri. Cu toti cautam costuri mai mici si transparenta in produsele si serviciile pe care le consumam, iar Tinmar Energy vine in intampinarea clientilor casnici cu varianta in care acestia platesc fix cat consuma.


Gasiti detalii despre Tinmar Energy si toate informatiile de care aveti nevoie AICI.

Comments


Camelia-Potec-Front.jpg

Camelia Potec

Sportul este viata, sanatate, libertate!

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page